Winter Deals - TOT 50% KORTINGGeldig tot 27-12

Menu

Terugbetaling

Terugbetaling

Als de geretourneerde producten voldoen aan de retour voorwaarden, dan zullen wij binnen 30 dagen na ontvangst het gehele aankoopbedrag, inclusief de eventuele verzendkosten van de bestelling, crediteren op je bank, creditcard of PayPal rekening. Je ontvangt via de mail een creditfactuur hiervan. De retourkosten komen voor jouw eigen rekening. Voldoet het geretourneerde product(en) niet aan onze retour voorwaarden, dan zal het aankoopbedrag niet gecrediteerd worden en zullen wij hierover contact met je opnemen.

Op het moment dat je van ons de bevestiging krijgt dat je retour is verwerkt, staat het bedrag binnen 1-3 werkdagen terug op je rekening.

Heb je via IDeal betaald? Dan zou het bedrag al binnen een paar uur terug op je rekening kunnen staan.

Heb je betaald met een Creditcard? Dan kun je de terugbetaling verwachten op de afrekening aan het einde van de maand.

Heb je betaald met PayPal? Dan zou het bedrag zo snel mogelijk terug op je PayPal account gestort worden.

Heb je betaald via Klarna? Dan geven wij direct aan Klarna door dat de factuur aangepast dient te worden. Je ontvangt vanuit Klara bericht over de terugbetaling en de aangepaste factuur.

Wanneer je met een Bankoverschrijving hebt betaald storten wij het bedrag terug op dezelfde rekening. Helaas kan het bij een bankoverschrijving iets langer duren voordat het bedrag terug op de rekening staat.

Veelgestelde vragen

Producten die niet naar wens zijn kunnen geretourneerd worden indien deze voldoen aan een aantal voorwaarden. Al onze retourinformatie vind je op deze pagina.
Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen. Alle informatie over het retour sturen van defecte producten vind je hier.
Nee, wij bieden echter wel tegen een gereduceerd tarief een DPD verzendlabel aan. Je kunt deze via de retourenportal aanvragen en gebruiken bij het retourneren van de bestelling.
Mocht je een product retour willen sturen dat defect is dan kun je dit aangeven bij de retouraanvraag. Wij beoordelen dan zo snel mogelijk de situatie en zorgen voor een passende oplossing.